10 Mart 2009

010 Alatav


Onlar sokak müzisyenleri mi sadece? Köyün bir kaç delisiler belki de. Kimilerine göre kafaları kıyak bir kaç adam.

Fatih Akın'ın Crossing the Bridge / İstanbul Hatırası filminde Siya Siyabend adıyla tanışmıştım. Çokta sevmiştim.Tepebaşı'nda Bizon Murat ve arkadaşları Hayyam'ı söylüyorlardı. Geçen pazar aynı grup üyelerinin yağmur yağana kadar verdikleri küçük konseri izledim. Üzerinde "http://www.myspace.com/alatav" yazan demolarını aldım. Bunu da sevdim. Farkı şu ki Alatav halk türküleri seslendiriyor. Siya Siyabend daha blues diye tanımlanabilir. (Herhalde öyledir.) Uzatmayayım.

2 yorum:

Sait Akdemir dedi ki...

COKA helal sana. Bu kadar isabetli bir tarz olur. Fatih'in filminde en beğendiğim soundlardan biri buydu. Bir daha nerede denk gelirim diye merak ediyordum. Güçlü bir ses ve farklı bir yorum. Yüreğine sağlık...

karlıdağ dedi ki...

İşte sokağın sesi ve özgünlük.. Siya Siyabend'in ardından yine çok güzel...

 
[Valid Atom 1.0] google-site-verification: googlee593ef71434b68c6.html