02 Mart 2011

besiktas fish restaurant

besiktas fish restaurant

7 yorum:

MERY DAIMON dedi ki...

keyiflidir oralar.. daha az gider, oldum..

Ahmet Coka dedi ki...

sık giderim ve çok severim... tanıdık insanlar arasında olmak güzeldir. :)

MERY DAIMON dedi ki...

evet, öyle oralar.. geçtiğimiz yıllarda balık pazarı arkasındaki o şirin dar sokağı olan cumbalı apartmanların birinde oturuyordum.. kediler.. antikacılar,çarşı-pazar,çan sesi.. :( huzurlu işte.

Ahmet Coka dedi ki...

ben de son 5 senedir biraz daha yukarıda oturuyorum. ama son günlerim bu semtte, yeni huzurlu bi yer buldum :)

dotblogg dedi ki...

:)looks like a nice lunch:)

MERY DAIMON dedi ki...

:) adına sevindim..

Ahmet Coka dedi ki...

it was nice :) Dotblogg

tesekkür ederim Mery!

 
[Valid Atom 1.0] google-site-verification: googlee593ef71434b68c6.html