29 Ağustos 2011

invitation

galata tower
illustration for esin & yasin wedding invitation


6 yorum:

...caşilo... dedi ki...

ohaa çok güzel olmuş :(

Ahmet Coka dedi ki...

tesekkür ederim... suratta asılmış gerçi ama... :)

...caşilo... dedi ki...

Çok uzun zamandır takip ediyorum. Ve reader'ı açınca ilk baktığım bloglardan biri.

Tebrik ederim, genel olarak yani :)

Allahtan şimdi evlenme, davetiye gibi bişilerim yok ortada yoksa daha çok kıskanırdım :)

dotblogg dedi ki...

fabulous!:))) inspirational!
have a good day!

girlshygirlguide dedi ki...

enfees olmuş size mi geldiler yoksa siz mi teklif ettiniz çok merak ettim =)

Ahmet Coka dedi ki...

dotblogg; thank you!!!:)

girlshygirlguide; çok sevdiğim iki arkadaşım için bir düğün hediyesi yapmak istedim... böyle bir sey tasarladım... :)

 
[Valid Atom 1.0] google-site-verification: googlee593ef71434b68c6.html