24 Ekim 2011

fener - istanbul

fener

8 yorum:

API dedi ki...

Istanbuł u sokakları boş hayal etmek bile zor, lakin çok hos olmuş, elinize saglik

API dedi ki...

Istanbuł u sokakları boş hayal etmek bile zor, lakin çok hos olmuş, elinize saglik

Ahmet Coka dedi ki...

haklısınız, aslında sokaklar çocuklarla dolu, patrikanenin civarı ise ayine gelenlerle hareketliydi. zaman zaman kendimi içinde bulunduğum durum, olay, mekan ya da zamanla soyutlamayı seviyorum. yoksa şehri bu kadar başı boş bırakmıyorum :) samimi yorumunuz için çok çok teşekkür ederim.

Must. dedi ki...

"yoksa şehri bu kadar başı boş bırakmıyorum :) "

Şahidim buna. Galata notları düştüğünüz gün Galata'da gördüm sizi :/ Cumartesi olabilir.

Ahmet Coka dedi ki...

Must. söylediğin doğrudur çünkü orada yaşıyor ve dolaşıyorum genelde.

API dedi ki...

Birilerinin bırakmaması gerekli tabii bakmayın bırakıp gittigime. Aslisin sayesinde buldum sizi zati biraz daha dikkatli takip edeyim. Aslında memo tembel çizer i de takip ediyorum fırsat oldukça. Aslında sokak sanatçıları takipçisi oldum farkında olmadan Banksy sayesinde bunu ilerleteyim :)

Ahmet Coka dedi ki...

API, Aslı benim de severek takip ettiğim blog yazarlarından. Aslısın'dan bir çok takipçim olduğu gibi ben de onun sayesinde pek çok bloğu takip eder oldum. Ayrıca Banksy'yi ben de seviyor ve profesyonel çizerleri takip ediyorum. kendim o kadar iddalı değilim aslında ama 2 küsür senede hatırı sayılır da bir yol katettim sanırım. nihayetinde belki bir kitaba dönüşecek hatta bir sergiye kimbilir.

API dedi ki...

Banksy ile ilk Londra da waterloo istasyonunun duvarindaki gravitileri ile tanıştım. Daha sonra şu an onun asıl doğup büyüdüğü Bristol de yaşayınca daha bir ilgi oldu ve iki sene önce ilk sergisine katıldım. Lakin onun olduğu seviye şu an olunabilecek en Iyi seviye sanırım. Kabul ettirmek kendini yaşarken ne mutlu :)

 
[Valid Atom 1.0] google-site-verification: googlee593ef71434b68c6.html