27 Kasım 2011

bad feel

bad feel

7 yorum:

dotblogg dedi ki...

awww...what happened?..hope you feel better now!
hugs
J

Ahmet Coka dedi ki...

we can be together with my girlfriend on weekends. Sad to leave with her on sunday evenings. it's traditional short moment of sundays. everything is ok now :) thank you...

coka

dotblogg dedi ki...

ohh..what a pitty..good that it is temporary:)

Red Riding Hood dedi ki...

Muhteşem bir blog- kızıma önerdim bile.Çizim çok güzel ama çok karamsar eline sağlık.

Ahmet Coka dedi ki...

tesekkür ederim Red Riding Hood. hemen eklemeliyim ki belki 3 yıldır, üzüntülü olarak kendimi çizdiğim bir kaç resimden birine denk gelmişsiniz. :) yoksa dünyanın en iyimser insanıyım inanın...

Ashley ★ dedi ki...

Anne :D bana önerdiğin en güzel şeylerden birisi bu blog.Severek takip ediyorum sizi Ahmet .Disney stüdyolarında çizgi film yapımcısı olmaktı hayalim hep çocukluğumdan beri çiziyorum,şimdi ingilizce okuyorum ama çizicem hep.

Ahmet Coka dedi ki...

Ashley ★ "sadece çiz" diye bir öğüt versem. düşünmeden, öylesine çiz... inan ben hala bu öğüdü tutuyorum...

 
[Valid Atom 1.0] google-site-verification: googlee593ef71434b68c6.html