11 Kasım 2011

cat

yellow cat
my new follower in the morning :)

2 yorum:

3yedi75 dedi ki...

http://3yedi75.blogspot.com/2011/11/kedi-kendi.html

Ahmet Coka dedi ki...

yazını okudum eline sağlık. oradan yola çıkarak neden kediyi tercih ettiğim idüşündüm de yazayım dedim.

kedi köpek arasındaki fark yaşama bakışımızı anlatıyor gibi gelir bana.

kedi sevilmek istediğinde sevdirir ya kendini. bencilce midir? bence hayır. oldukça dürüst gelir hatta. ne seni değiştirmek ister, ne seni birşeye zorlar.

köpek her zaman yanındadır. sensizliğe katlanamaz. hep birlikte bişey yapmak için ısrar eder. seni ister... tereddütsüz bunu da çok dürüst bulurum. köpek gerçekten iyi bir arkadaştır.

lakin kedi tercih ediyorum çünkü ne o beni sahibi yapıyor (istesen de kedi sahibi olamıyorsun) ne de ben onu kedim yapıyorum. :)

 
[Valid Atom 1.0] google-site-verification: googlee593ef71434b68c6.html