27 Nisan 2012

time

time Oyle Bir Gecer Zamanki by Erkin Koray on Grooveshark

4 yorum:

velanus dedi ki...

bu çiziminizle eşimi öyle iyi anlatmışsınız ki bayıldık ellerinize sağlık.buarada serginize gelmeyi öyle istedikki bi türlü fırsat bulamadık birdahaki serginizi dört gözle bekliycem saygılar..

Ahmet Coka dedi ki...

velanus cok tesekkür ederim yorumunuz için. yeni bir sergi yapar isem mutlaka haber veririm...

pinar dedi ki...

ailem bodrum'da yaşıyor. ben de istanbul'dayım. onları çok özledim ve oraya gitmek için istanbul'da biraz daha zaman harcamam gerekiyor. ama az kaldı, kısa zamanda gideceğim. işiniz beni çok duygulandırdı, çok da hoşuma gitti. emeğinize sağlık.

Ahmet Coka dedi ki...

teşekkür ederim pinar!. bütün ömrünü istanbul'da geçirmiş biri olarak ben de tıpkı sizin gibi kendime burada zamanım azaldı diyorum. bodrumlu olmayı iple çekiyorum...

 
[Valid Atom 1.0] google-site-verification: googlee593ef71434b68c6.html