07 Mayıs 2012

cover of Grafik Tasarim magazine

memory of the fire...

4 yorum:

Olric dedi ki...

ben bu kapağı anlamadım sıfır görsel zeka.

Ahmet Coka dedi ki...

derginin 3. sayfasında gerekçesi yazıyor aslında. sivas katliamı ile ilgili davada biliyorsun mahkeme zaman aşımı kararı alıp davayı düşürdü. oysa 35 kişi yakılan otelde can vermişti.

ben de "acının zaman aşımı olmaz, ateşinde bir hafızası vardır" diyerek bu kapağı tasarladım.

Olric dedi ki...

utandım:)

Adsız dedi ki...

bu sabah aldım dergiyi açıkçası sadece değişik bir şeyler okumakdı amacım önceki sayıları da okumamıştım:(neyse ben kibrit çöplerinden sağa eğimli olanı insanın başı ve diğer dördünü de kolları ve bacakları olarak düşündm insanın kollarına bacaklarına herhangi bir zarar gelse de düşüncelerinin (Ki bunu baş tarafı simgeleyen kibritin sağlamlığından çıkardım)zarar görmeyeceğini ancak baş kısım zarar gördüğünde düşüncelerin kısıtlanağını bir nevi güvenin azalacağını (baş kibrit diğer kibritlerin arkasına saklanmış gibi duruyor son iki kısımda )düşündüm.keşke bu kadar hızlı düşüneceğime sayfaları çevirseymişim ...:)

 
[Valid Atom 1.0] google-site-verification: googlee593ef71434b68c6.html