02 Kasım 2012

father and son

father and son asmali cavit / istanbul

5 yorum:

dotblogg dedi ki...

I like your style-whatever you draw it's just you.
have a nice weekend!
J
ps. I can't read captcha!;(

Ashley ★ dedi ki...

Bi insan bu kadar harika çizebilir anca, ya o kadar ilustration sayfalarına bakınıyorum baknıyorum bu kadar güzel ince ayrıntıları yakalayan bi tek senmi varsın bilmiyorum ahmetabi.Adam parayı, baban seni evladını,sen tweet atmayı düşünyorsun ne güze layrıntılar, balığın neden bıyıgı olmş onu anlamadım ? Neden ?

Ashley ★ dedi ki...

Yaaa baban anneni düşnüyor seni değil, balıkta yediği kurtları ayyyy algılarım saba sabah kapalıyken gelip yorum yapmşm.Pardon

Ahmet Coka dedi ki...

dotblogg, you spoil me :) thank you for your comment! and captcha problem is fixed!

Ashley ★ O akşam babamın annemi düşündüğünden emindim çünkü küçük bir tartışma yaşamışlardı, garson sürekli birşeyler öneriyordu. Balık ise belki de yediği yem yüzünden buradaydı. Bir hikayeyi resmetmeyi olduğu gibi seviyorum. Sizler de bunu okuyabildiğiniz zaman çok seviniyorum. Yorumun için teşekkür ederim... :)

dotblogg dedi ki...

Thank you Ahmet!:))
I don't spoil, it's just a simple fact!

 
[Valid Atom 1.0] google-site-verification: googlee593ef71434b68c6.html