28 Aralık 2012

2013 to do list!

2013 to do list Amari Szi Amari by Csokolom on Grooveshark

8 yorum:

gksk dedi ki...

o 7 numara da bodrumsa ben bu listeyi alır yukarıya da kendi kafamı çizer bırakırım:) sanki biri benim dileklerimi aynen çizmiş gibi...

Ahmet Coka dedi ki...

gksk, evet bildiniz 7 numara bodrum!.. hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle mutlu yıllar...

Leylak Dalı dedi ki...

Hepsinin gerçek olmasını diliyorum. Mutlu yıllar...

Gaye Kokten dedi ki...

Hepsinin en guzeli gerceklessin insallah :)

Ashley ★ dedi ki...

5 numarada kitap mı görüyorum ? ouww içi ahmetcoka çizimleriyle dolu bir illustration book düşünemiyorum, insallah olur abi, yolunuz açık olsun.Köpekte al yakışır :D Golden retriever olabilir yada tüysüz dersen labrador :)

Ahmet Coka dedi ki...

Leylak Dalı hepimizin dileklerinin gerçek olmasını diliyorum ben de... sevgiler... mutlu yıllar size de...

Gaye Kokten az kaldı, hepsi teker teker gerçekleşecek inşallah...

Ashley ★ bir jack russel ile arkadaşlık nasıl olur diye düşünüyorum.

Ahmet Coka dedi ki...

Leylak Dalı hepimizin dileklerinin gerçek olmasını diliyorum ben de... sevgiler... mutlu yıllar size de...

Gaye Kokten az kaldı, hepsi teker teker gerçekleşecek inşallah...

Ashley ★ bir jack russel ile arkadaşlık nasıl olur diye düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

Jack Russel :D çok hareketli delibaş akıllı, güzel olur ama sen işe gidince evin içinde saatlerce kalcaksa zor, bunalıma girip 2 kat üstümüzdeki komşumuzun Çilek'i gibi kendini balkondan aşağı atabilir .

Ashley

 
[Valid Atom 1.0] google-site-verification: googlee593ef71434b68c6.html