31 Mayıs 2013

turkish police!

turkish police #occupygezi

9 yorum:

Adsız dedi ki...

ahmet bey bu wacom veya bambo tabletler normal tabletler olup çizim programı mı yükleniyor yoksa sadece yani başlı başına çizim amaçlı özel tabletler mi? bugün teknosada sordum adam suratıma aval aval baktı. bir şeyden de haberleri yok bana yurtdışında mı gördünüz bile dedi! :) ahmet bey ben çok yoğunum araştırmaya pek vaktim olmuyor bu tabletleri. siz yönlendirseniz çok sevinirim internetten mi söyleniyor yok mu istanbulda? bir de çok radyasyon yaymaz mı bunlar ben gece gündüz çiziyorum? :) yalnız şu çok önemli: bu tabletlere çizim tableti mi deniyor yoksa normal bir tablette de bunu yapabilir miyiz ilgili program olunca? ama sanırım kalemleri falan var özel? bekliyorum efendim..

Ahmet Coka dedi ki...

araştırmak için zaman harcamanıza gerek yok. wacom sitesine bakınız... http://www.wacomturkiye.com/

bu bir çeşit mouse ve içine bir şey yüklenmiyor. bilgisayarınızda bir çizim programı olması yeterli.

Adsız dedi ki...

yani kendi tabletime program indirerek de yapabilir miyim bunu? o zaman çizim tableti diye "özel" bir cihaz yok? gitmediğim teknoloji mağazası kalmadı çünkü, kimsenin bundan haberi yok..

Ahmet Coka dedi ki...

teknoloji mağazalarına wacom ya da bamboo tablet dediğinizde bilmiyor olmaları imkansız. çünkü ürün olarak satıyorlar. keşke önce sitesine baksaydınız. http://www.teknosa.com/urunler/125041654/wacom-ctl-460-en-bamboo-pen?term=bamboo
içine de bir program yüklenmiyor. bilgisayarınızda program olması yeterli. etraflıca ve kolayca araştırabilirsiniz.

Ahmet Coka dedi ki...

sorularınızı seve seve yanıtlıyorum lakin bir hatırlatma yapmak isterim. sadece resim çizen biri olarak teknik detaylar hakkında fazla bilgim olmadığı gibi burada teknoloji üstüne yazışmalar yapmayı pek istemiyorum açıkçası. tüm kolaylığına rağmen kağıt kalemi savunmam da bu yüzdendir. beni anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.

resimlerin nasıl yapıldığından çok nedeni ile ilgili soruları cevaplamayı daha çok isterim.

Adsız dedi ki...

Çizgi roman yaptığım için aynı kareleri defalarca çizmemek adına bu tablet işime epey yarayacaktı. Ama hiçbir yerde rastlamadığımdan elime alıp bakamadım, nasıl çizebileceğimi deneyimleyemedim. Bir de küçük küçük çizmek zorunda kalmayacaktım fakat sanırım yine klasik yöntemimle yapacağım yeni seriyi.

Ha bir de: Neden çiziyorsunuz?

Ahmet Coka dedi ki...

Yorumunuzun sonuna "not" olarak neden çizdiğimi sormanıza bakılınca kinaye yaptığınızı, alındığınızı ve üzüldüğünüzü anlıyorum. Çünkü size araştırabileceğiniz kaynaklar vermeme, site linkleri yollamama ve sorularınızı içtenlikle cevaplamama karşın sanki sizin çizim yaşamınızı bitirmişim gibi bir his yaratmışsınız. Umarım yanlış anlıyorumdur.

Ne kadar yoğun olursanız olun bunu araştırmak çok basit. Doğru bilgi ve tüm yönlendirmeleri sizinle daha önce paylaştığım sitelerden bulabilirsiniz.

http://www.wacomturkiye.com/
http://www.teknosa.com/urunler/125041654/wacom-ctl-460-en-bamboo-pen?term=bamboo

Adsız dedi ki...

İnternet birbirini tanımayanların dünyası. Her gün anonimlerden ne küfürler alıyoruz, işitiyoruz. Takarsak ölürüz herhalde! Kaldı ki sizden niye alınacakmışım ki, bizi bu güzel çizimlerle ve wacomla tanıştırdınız. 169 tlden başlayıp 6 milyara dek uzanıyor sanırım alınca 6 milyarlısı daha mı kalitelidir veya bunda elde çizenler iyi çiziyor olacak ki bunda daha mı geliştirsin kendini bunları bilemiyorum ben..

Ahmet Coka dedi ki...

kullanma amacınıza göre kategorilendirilmiş ürünler olduğundan fiyat aralığı kafa karıştırıcı olabilir. bu kadar geniş ürün yelpazesi içinde hangisi size uygun olduğunu en siz bilirsiniz elbette.

evde de, iş yerinde de wacom intuos 3 kullanıyorum. A5 boyutu benim için yeterli. sonuçta ister 6 bin liralık ürünle çalışayım ister en ucuzuyla, çizdiğim şey ve anlatmak istediğim değişmiyor. ucuz bir tablet alıp kullanıp kullanamadığınızı, sevip sevmediğinizi anlayabilirsiniz.

 
[Valid Atom 1.0] google-site-verification: googlee593ef71434b68c6.html