12 Haziran 2013

pee

pee #direngeziparkı #occupygezi

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ahmet bey siz ressam mısınız yani bu işin dersini mi aldınız süper çiziyorsunuz süpppper (daha sık lütfen:))!!! süperler, çok iyi!
hele geçen içki masasındakileri netleştirip öndeki adamı flulaştırdığınız çizime ben bayıldım; ben bunları çizgi roman serim için yapana dek (elde) canım çıkıyor. wacom-bamo tam benlik olacak bu açıdan, yani o teknoloji. siz hangi modeli kullanıyorsunuz ve eğer alırsam program pcye yüklü bi biçimde mi biz mi yüklüyoruz? veya belki de o tabletleri almama gerek kalmadan bana bu efektleri, güzellikleri yaptığınız programın adını verirsiniz ben direkt o programı bulurum?
biliyorum sizi de sorularımla yoruyorum ama...
geçen, isim vermiyim diye canım çıkıyor ama çook ünlü teknoloji mağazasına gittim adamlara dedim ki "wacom ya da bambo tabletlerden var mı" diye. beni fakir sandılar! "ucuz model mi arıyorsunuz" dediler. yani güya wacom diye uyduruk bir marka olduğunu sandılar! o mağazalarda çalışanlar niye daha bilgili donanımlı olmaz ki bu nedir? başım önümde çıktım mağazadan ve hayal kırıklığıyla.. bi görsem pcleri, ekranlarına baksam halbuki.. ona göre alıcam ama yok bi türlü hiçbir yerde bulamıyorum! illa sipariş vericem de bi sorunla mı karşılaşıcam yani ben? kaçarı yok gibi!

not: yukarıdaki program soruma lütfen cevap verin.
not: çizim dersi veriyor musunuz? vermiyorsanız tablete geçmeden önce kendimi nasıl geliştirebilirim? teknik bir kitap öneriniz var mı?
bekliyorum efendim :)

Ahmet Coka dedi ki...

son yorumumda sizi cevaplamıştım aslında. (hangi modeli kullandığıma dair) sanırım o son yorumu gözden kaçırdınız:

http://cokabook.blogspot.com/2013/05/turkish-police.html

ilk sorunuza gelince ressam değilim ve ders almadım ve vermiyorum da. güzel sanatların yetenek sınavlarına girdim, kazandım ve grafik tasarım okudum. 20 yıldır da reklam ajanslarında çalışıyorum. sadece kendim için çiziyor, günlüğümü de bu blogta yayınlıyorum.

tablete geçmek için kendini geliştirme diye bir safha yok. bol bol çizmekten başka bir şey öneremem. her zaman kağıt kalem kullanıyorum ve suluboyayı seviyorum. zaten bu da yetiyor.

tableti de günlük mesaim içinde resim yapmaya vakit bulamadığım için kullanıyorum. tek yaptığım çok iyi bildiğim suluboyayı dijital olarak (photoshop kullanıyorum) taklit etmek. çizgi roman yaptığınıza göre bu konuda yeteneklisiniz zaten.

kitap ta sormuşsunuz ama böyle bir bilgim hiç yok. zaten kitaplık bir şey değil bu. ilham, anlatım dili ve yetenek. madem kanatlarınız var, uçmak için çırpmanız yeterli diyorum özetle.

sevgiler, başarılar

 
[Valid Atom 1.0] google-site-verification: googlee593ef71434b68c6.html